Beoordelingen van Wok Me Leeuwarden

Recente recensies

4.0
Miedema
29 juli 2021

Lekker eten ,royale portie en snelle bezorging

Jilco Tigchelaar
29 juli 2021

Altijd lekker en op tijd bezorgd

kevin
28 juli 2021
Thera
28 juli 2021

Mijn favoriete restaurant om te bestellen. Ik bestel hier al een paar jaar en het is altijd lekker (de red hot chili-saus is echt een aanrader als je van pittig houdt!) en er gaat vrijwel nooit iets mis. Een van de laatste keren was mijn jus d'orange vergeten, en nadat ik dat gemeld had werd ik hierover gebeld en kreeg ik een nieuw drankje. De bezorging is meestal snel en altijd vriendelijk. Ik heb niets negatiefs te melden!

Marjolein
27 juli 2021

Voorheen waren de chinese noodles veel dunner. Jammer, want dat vond ik lekkerder.

Robin
10 juli 2021
Patrick
10 juli 2021

Wij zijn altijd erg tevreden, lekker vers en het vlees lekker mals. Ook de oreo brownies zijn super lekker en echt een aanrader!

Uçar
9 juli 2021

Snelle bezorging 30 min ipv 65 min

Anoniem
8 juli 2021

Het eten is hier altijd heerlijk! Ookal stond er een bezorgtijd van een uur, kregen we het na een half uur al binnen. Goede service en kwaliteit valt niet over te twijfelen.

Evelien
7 juli 2021

Veel eerder dan werd gezegd geleverd en super lekker en warm eten!

Wendy
6 juli 2021

Heerlijk gegeten! Bezorgtijd was wel vrij lang, maar het was het wachten zeker waard!

Ik
5 juli 2021

Prima in orde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

HjDeV
5 juli 2021

Was weer heerlijk!

Birgit Janssen
5 juli 2021

Het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia
5 juli 2021

Prima maar ik proefde de saus helemaal niet, zat onderin maar ondanks roeren niet geproefd. Jullie gebruiken toch géén Ve Tsin (smaakversterker) in het eten hoop ik?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
2 juli 2021
Fam F
30 juni 2021

Heerlijk gegeten. Vrolijke bezorgservice. Er zat saus bij de loempiaatjes. Heerlijk

Wei
30 juni 2021

Heerlijk gegeten. Goed gevulde porties en niet duur. Snelle bezorging.

Marijke
28 juni 2021

Heerlijk gegeten! Zit echt genoeg in de bakjes en de kip loempia's zijn echt een aanrader!

Marten
27 juni 2021

Prima eten en snel bezorgd zoals gewoonlijk.

R. Visser
27 juni 2021

Heerlijk weer, en voldoende

Raoul
27 juni 2021
Autoservice Horia
26 juni 2021
HN
24 juni 2021

Good shizzle

A. de Vries
20 juni 2021

Het eten is van goede kwaliteit en ook ruim genoeg. Bezorging op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fam
17 juni 2021

Keurig optijd. Eten was heerlijk

Hilda de Ruiter
16 juni 2021

Ik had een Royal Dutch Meal besteld. Was erg flauw, weinig smaak en kleffe hap. Had van gebakken rijst iets anders verwacht. De niet zichtbare satésaus bleek bij navraag toch aanwezig te zijn. Helaas niet zichtbaar en nogmaals, zonder smaak. Jammer dat de klacht naar mijn mening niet klantvriendelijk werd afgehandeld.

jan suierveld
13 juni 2021

Lekker. Een goede prijs en zeer snelle levering!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

Fijn om te horen Jan! Hopen snel weer een maaltijd voor u te kunnen bereiden 💚

Wei
13 juni 2021

Heerlijke goed gevulde porties. Bezorging optijd. Erg vriendelijke vrolijke bezorger. Al met al geweldig.

Reactie van Wok Me

💚💚💚

Marrit
12 juni 2021

Voor de eerste keer besteld vandaag. Was erg lekker en snel bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Reactie van Wok Me

Hi Marrit, wat fijn om te horen, we hopen u snel weer te zien bij Wok me Mvg jildou 💚

Jan Willem Kijlstra
11 juni 2021

Heerlijk gegeten, keurig op tijd bezorgd

Daniel
10 juni 2021

Luste het niet wou even iets anders dan normale wok me die ik normaal doe . Maar de kwaliteit van wok me is altijd hoog zelf als je het niet lust is het nog steeds een top product

Arno Gaarthuis
10 juni 2021

Punctueel, eten smaakte prima, was op prima temperatuur! De mix groente v vlees v rijst mag wat mij betreft iets minder rijst en wat meer groentes. Maw bij een XL wat meer veggies zou top wezen!

Fam.
9 juni 2021

Heerlijke goed gevulde porties. Bezorging optijd.

Ylse
7 juni 2021

Geachte heer/ mevrouw, Vanavond heb ik een bestelling bij u gedaan. Een grote portie gestoomde rijst met groenten en ducht sate. Toen ik thuis kwam was het helaas niet naar wens. Het enige wat het verschil was aan de grote portie was dat er een grote klont witte rijst zonder saus onder in mijn bakje lag. Graag had ik gezien dat de rijst ook sate saus bevatte. Er was een mogelijkheid extra saus te selecteren. Dit had ik dan ook graag gedaan als ik dit zo kreeg. Graag op de site duidelijk vermelden dat als je een grote portie meent zonder extra saus het niet naar sate smaakt maar naar rijst met groenten. Ik hoop dat u iets zal doen met het recept na mijn klacht. Met vriendelijke groet, Ylse

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rikus
5 juni 2021

Heerlijk eten. Vlotte bezorging

anoniem
5 juni 2021
Marian
5 juni 2021

Heerlijke verse maaltijd!

Ankie hofman
3 juni 2021

Zeer tevreden

Patrick
31 mei 2021

Was weer heerlijk, ga zo door.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frans van der Laan
30 mei 2021

geen vriendelijke afgifte/ ongeïnteresseerd/ heb menu met vis beteld en geen garnalen was 50/50

Margriet
29 mei 2021

Heerlijk

Overbosch
28 mei 2021

Altijd lekker, altijd op tijd, altijd goed!

Reactie van Wok Me

💚💚💚

Clara velema
27 mei 2021

Eten was goed.... ging mis met de saus. Was geruild... jammer. Zelf wat pit toevoegd. Partner was minder blij met pit in haar saus. Bezorging mooi vlot... tasje blijft gevoelig bij vocht... hoge kans op scheuren.

Reactie van Wok Me

Beste Clara, wat vervelend om te horen dat de maaltijden omgewisseld zijn. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl. Fijne dag 💚

Van Riel
26 mei 2021

Het smaakte prima en zag er fris uit!

Menno
24 mei 2021

helaas was het deze keer niet oké. Wij kregen niet wat we besteld hadden.

Reactie van Wok Me

Beste Menno, wat vervelend om te horen dat de bestelling niet juist is bezorgd. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl Mvg, Jildou

Bruinsma
24 mei 2021

Er was betaald voor cashewnoten, maar die waren er niet bij geleverd. Verder was het wel lekker.

Reactie van Wok Me

Beste Bruinsma, fijn om te horen dat eten heeft gesmaakt. Vervelend dat de cashewnoten niet geleverd zijn. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl. Mvg Jildou

Ronald
24 mei 2021

Zoals altijd. Super vers en erg smaakvol en op tijd bezorgd.

Pam
24 mei 2021

Was wel lekker, alleen helaas weer met erg weinig saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Horia
22 mei 2021
Wouter
22 mei 2021

Smakelijk eten, prima verzorgd en voor een goede prijs

Jorritsma
21 mei 2021

Exact op tijd geleverd. En eten was weer fantastisch

Reactie van Wok Me

💚💚💚

Jos vd Wijk
21 mei 2021

De gerechten waar niet uitgevoerd zoals besteld is over gebeld en ik zou een korting via de app ontvangen,nog niets ontvangen?

Reactie van Wok Me

Beste Jos, zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl Met vriendelijke groet Jildou 💚

Anna
19 mei 2021

Heerlijk gebakken rijst met dutchsatésaus en veel groente, ook de loempiaatjes zijn warm aangekomen

Reactie van Wok Me

💚💚💚

Lies
18 mei 2021
Burmania
16 mei 2021

Het was voor ons de eerste keer dat we hier gegeten hebben. Heerlijk was het! Fijn dat we zelf ons menu konden samenstellen, en alle groenten waren heerlijk vers. De cashewnoten los verpakt, waardoor ze thuis nog lekker knapperig waren. Veel gevuld met vlees. Zelfs na twintig minuten rijden was de maaltijd nog goed warm! Kortom, top! Het enige verbeterpuntje zou een iets steviger doosje zijn. Onze verpakkingen waren helemaal vies en nat aan de onderkant, waardoor opeten onderweg geen optie was. Thuis hebben we het in een bord gedaan en héérlijk gegeten! Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar!

Ate
14 mei 2021

Bij 1 portie was broccoli vergeten.

MSP
14 mei 2021

Heerlijk eten en de bakjes zijn goed gevuld.

anoniem
13 mei 2021
Sinnie
13 mei 2021

Bestelling iets na 19u opgehaald, door onverwachte omstandigheden pas om 20u kunnen beginnen aan de maaltijd. Het was gewoon nog goed warm! Erg fijn!

Robert V.
12 mei 2021

Helaas minpunt !!!, had grote portie besteld, maar kreeg normale. Jammer.

Mees
11 mei 2021
Tineke
9 mei 2021

Snelle bezorging! Altijd heerlijk eten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

💚

sybrechta broers
8 mei 2021

Mijn man en dochter vonden de door hun gekozen maaltijden erg lekker. Daarvoor zeker complimenten! Ik had dit keer Royal Dutch Meal. Groente was vers en knapperig verder was het erg teleurstellend. De paar stukjes kip waren smakeloos en de Dutch satésaus was in de maaltijd niet terug te vinden. De afbeelding ziet er aantrekkelijk uit vandaar mijn keuze maar deze maaltijd is toch echt een misser op de menukaart. De 1e keer waren de maaltijd warmer.

Reactie van Wok Me

Goedemiddag Sybrechta, bedank voor u uitgebreide recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat de gekozen maaltijd van man lief en dochter heeft gesmaakt. Wat jammer dat de royal dutch meal niet bevallen is. Graag verzoeken wij om het bovenstaande bericht via de mail te sturen ( Charlotte@wokme.nl) dan lost mijn college het graag met u op. Een zonnige dag toegewenst groet Jildou

B Zuidema
5 mei 2021
Bruinsma
3 mei 2021

Was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

💚🥡💚

A.H. van Stralen
3 mei 2021

Helaas zat het drinken er niet bij en is de bezorger nog apart teruggefietst om het op te halen. Top service !

Anita
29 april 2021
Jittie Langhout
27 april 2021

Heerlijk gegeten en mooie grote porties

Reactie van Wok Me

🥢🥡💚💚

sybrechta hammelburg-broers
27 april 2021

Complimenten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

💚💚💚

Douna
27 april 2021
Robert
26 april 2021

Erg lang onderweg, bijna 1.5 uur. Maar wel erg lekker, saté kwam daarentegen wat opgewarmd over.

Mees
26 april 2021

Geweldige service, zeer vriendelijk personeel en het eten smaakt heerlijk!

Reactie van Wok Me

Dankjewel, er fijn om te horen 💚💚💚

Sonja
19 april 2021

Voor deze prijs verwacht ik meer, Ook door extra groenten te bestellen viel het tegen. De smaak was prima. Bestelling was wel lang onderweg en dat verwacht ik niet bij noedels.

H Elzinga
19 april 2021

Het was weer heerlijk!

Robin
16 april 2021
Brouwer
16 april 2021

We hadden gekozen voor afhalen omdat dat vaak sneller gaat. Eerstmogelijke afhaaltijd die online werd aangegeven was 18:00. Even gebeld om te vragen of dat inderdaad de eerstmogelijke tijd was. Medewerker gaf aan dat het ook wel sneller kon. We waren onderweg en wilden het graag ophalen op weg naar huis. 10 minuten na bestelling was ons eten klaar. Super service! Heel klantgericht.

Michel
16 april 2021

Het lijkt wel of het steeds meer rijst als groente wordt, ik had eergister een bult rijst net in verhouding te weinig groente en dat met een normale( medium) portie. Als ik large zou bestellen moet je de groente echt zoeken. Ja ik weet dat ik er extra groenten bij kan bestellen. Voor de rest is de smaak heerlijk en goed bereid en daarom blijf ik terugkomen....tenzij de groente nog minder word en de rijst meer. Vrolijke gezonde groet, Michel

Linda
14 april 2021

Ik zie jullie vaak door de straat rijden en dacht... Dat moet ik ook eens proberen. Laat ik zeggen, ik snap dat ik jullie vaak zie, want het eten is echt heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

Reactie van Wok Me

Hi Linda, wat leuk om te horen dat u ons vaak ziet rijden. Fijn dat het goed bevallen is. We zien u graag terug en zullen dan weer een heerlijk wokmeal voor u maken. Groet Jildou

Willy van Asperen
13 april 2021

Altijd heerlijk en op tijd bezorgd!

Reactie van Wok Me

🙏🏻💚💚

Wendy
12 april 2021

We hadden kwart over 5 besteld en hij kwam al om 5 over 5

Ali N
8 april 2021

Er zat geen cashew en geen extra biefstuk bij terwijl deze wel besteld zijn. Hier over gebeld zou terug gebeld worden, helaas nog niks gehoord

Reactie van Wok Me

Beste Ali, wij hebben jou een bericht gestuurd met een kortingscode zoals beloofd. Mocht je het niet hebben gekregen dan hoor ik dit graag. Zou je ons dan een mail willen sturen naar info@wokme.nl? Groet, Lisa

Ilse
6 april 2021

Weer prima zoals altijd, alleen hadden we een portie gebakken uitjes te weinig dit keer

Reactie van Wok Me

Hallo Ilse, wat fijn dat het u lekker gegeten heeft. Mijn/onze excuses dat wij de gebakken ui zijn vergeten! Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl . groet, Jildou

Kuiper
6 april 2021
anoniem
3 april 2021
Marjan
2 april 2021
FU
31 maart 2021
Froukje
31 maart 2021

Online eigen samengesteld menu besteld. Werd rap bezorgd. Prima! Ziet er lekker uit, goed klaargemaakt, gezonde maaltijd. Aandachtspuntjes: Mag wel schepje meer satésaus over de saté. En het was niet heet meer (ondanks de snelle bezorging) dus nog even in magnetron gedaan.

Reinder
29 maart 2021

De bestelling was prima in orde en het eten smaakte heerlijk en overtrof de verwachtingen ruimschoots. Ik ga zeker vaker bij Wok Me eten bestellen, want de porties zijn groot en de kwaliteit is erg goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

Hi Reinder, wat fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten! We kunnen niet wachten om nog een wok maaltijd voor u te maken. groet, Jildou

Wilma
28 maart 2021
Tineke
27 maart 2021

Snelle bezorging! Goed eten:)

A.V.
26 maart 2021
Dewi
26 maart 2021

Het was wederom weer fantastisch! Wokme stelt mij nooit teleur! Echt een aanwinst voor Leeuwarden!

Reactie van Wok Me

Dankjewel voor het compliment Dewi!

corine
25 maart 2021

Snelle bezorging, lekker warm en altijd smakelijk en de portie is voldoende.

Ikke
24 maart 2021

Lekker eten met veel groente als je de large portie bestelt. Bezorging duurt standaard minimaal 45 min tot een uur. Als je dat weet, kun je op tijd bestellen.

revazeee
24 maart 2021

Heerlijk eten, in een leuk jasje. Beide een eigen bestelling Wok me, was meer als genoeg, en goed heet bezorgd. Bezorging precies op de tijd.

Marianne
22 maart 2021

De eerste keer besteld bij Wok Me. Het was prima eten en ruim voldoende voor 2 personen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

Hi Marianne, wat fijn om te horen! We hopen snel weer een wok maaltijd voor u klaar te maken. Groetjes, Jildou

anoniem
21 maart 2021
Priscila Soares
20 maart 2021

Snel bezorgd! Alleen vond ik de smaak deze keer tegen vallen. Bestel altijd hetzelfde en vond het tegen gevallen dat de saus niet sate smaakte plus ik had extra saus gevraagd en kipstukjes.. dat was niet het geval! Beetje jammer.

Reactie van Wok Me

Beste Priscilla, wat vervelend om te horen. Wanneer de maaltijd niet juist is. Zou u het beste gelijk kunnen bellen, wij proberen de klacht altijd meteen op te lossen. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl . Vriendelijke groet, Jildou

Chrissy
20 maart 2021

Heerlijke sate en het menu was ook heerlijk.

Raynaud
18 maart 2021

Ik woon niet in Leeuwarden, maar voor Wok Me zou ik bijna willen verhuizen. Super vers en niet vet. Top kok!

Baten
18 maart 2021

Helaas... (Eigensamensgesteld) Large wok besteld en een kleine gekregen. De kip loempia's koud. Aan de loempia's kon ze niks doen, wel nieuwe large wok gekregen gekregen maar aan de loempia's niks kunnen doen terwijl die niet koud horen te zijn. Helaas niet weer.

Reactie van Wok Me

Beste Baten, wat vervelend om te horen! We zouden het graag met u willen oplossen. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl . Vriendelijke groet, Jildou

Joan Makken
16 maart 2021

Wij bestellen vaker het combi menu met Dutch saté en rijst en de terryaki noodles met saté en kroepoek. Nu is de saté echt zalig maar vaak al bijna koud bij aankomst. Waarschijnlijk door het blikje fris wat er bij in zit, jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H.W.
13 maart 2021

Zoals altijd binnen een half uur klaar en ook nog lekker!

Anette
13 maart 2021

Weer heerlijk gegeten. Enige wat al 2x is voortgekomen is dat we een grote portie erbij hadden besteld en die is dan niet groot. We betalen er wel voor daarvoor graag wat meer aandacht in de voorbereiding. Maar verder dus weer heerlijk gegeten en bezorging was ook super op tijd!

Reactie van Wok Me

Reactie: Goedemiddag. Wat fijn dat het eten naar wens was! vervelend om te horen dat u geen large heeft gekregen. Zou u een mail willen sturen naar info@wokme.nl . Vriendelijke groet, Jildou

Danny
12 maart 2021

Heerlijk! Maaltijd goed warm!

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten Danny!

Esec
12 maart 2021

Nu de derde keer dat ik dubbel portie champignons bestel maar drie plakjes in zitten. Heel vervelend

Tamara
12 maart 2021

Net als altijd super. De Dutch sate met garnalen en tofu is zo lekker

Reactie van Wok Me

He Tamara, wat fijn om te horen! Ik hoop dat ik snel weer een bestelling van je mag ontvangen. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Charlotte

Robin van Riet
11 maart 2021

Ik vond de service zeer goed en de medewerker was zeer vriendelijk. Het eten was super lekker

Reactie van Wok Me

Goedemiddag Robin, wat fijn om te horen! Mooie complimenten, ik geef ze door aan het team! Groetjes, Charlotte

Joke
6 maart 2021

Heerlijke noodles, vers, warm en snel bezorgd. Dank!

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten Joke! Groetjes, Charlotte

Willy van Asperen
5 maart 2021

Hey is gewoon altijd góed!

Reactie van Wok Me

Bedankt Willy, wij waarderen dit bericht! Groetjes, Charlotte

Minke de Jong
5 maart 2021

Heerlijk

Jeroen Koorn
2 maart 2021

Helaas kwam het eten niet echt heet aan, De Sate was zelfs koud en moest ik nog in de magnetron opwarmen. ook de Wok bakjes waren warm niet meer heet. mogelijk de laatste geweest met de levering. wellicht beter inpakken. Heb zelf ooit wok-to-walk meegenomen vanuit Amsterdam (Rembrandplein) naar Harlingen (+/-100km) en toen kwam het eten zelfs nog heet aan. wellicht verdere bezorgingen in een schuimen box bewaren voor bezorging.

Reactie van Wok Me

Goedemiddag Jeroen, excuses voor onze late reactie. Wat vervelend dat je ervaring bij ons niet geheel naar wens was. Zou je mij een mail willen sturen? Charlotte@wokme.nl, ik los het graag met je op! Groetjes, Charlotte

Goutum
1 maart 2021

Prima

Annelies
1 maart 2021

Bezorging precies op de aangegeven tijd en het was heerlijk. Het is jammer dat via de ‘Wokme app’ niet aangeven kan worden de saus er apart bij te leveren.

Bruinsma
1 maart 2021

De wokmaaltijd lekte bij aankomst maar het smaakte erg goed

Reactie van Wok Me

Goedemiddag. Wat fijn dat het eten naar wens was! Wanneer de levering niet helemaal naar wens is, kun je ons altijd bellen. Wij zorgen er dan voor dat (binnenstad 15 minuten) de bestelling z.s.m. juist wordt geleverd! Groetjes, Charlotte

Bianca
28 februari 2021

Super lekker gegeten! Ondanks topdrukte op de zaterdagavond nog snel kunnen afhalen, helemaal prima!

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten Bianca!

Jennie
27 februari 2021

Super! Heerlijk van smaak, netjes op afgesproken tijd geleverd!

Reactie van Wok Me

Wat fijn om te horen dat alles naar wens was Jennie. Tot snel!

Ilse
26 februari 2021
Anja
25 februari 2021

Heerlijk gegeten. Mooi op tijd. Vriendelijk personeel!

Wendy
22 februari 2021

Godelijk eten en precies op tijd

src
22 februari 2021

was prima, tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maik
21 februari 2021

Zoals altijd weer top

Rekker
20 februari 2021

Ik was nog niet bekend met de specials van Wokme, maar deze zijn overheerlijk. Bedankt voor deze fijne smaaksensatie, inclusief gratis blikje cola.

Andre
17 februari 2021

Heerlijk van smaak, volle bak.

Vanity
15 februari 2021

Ik heb al jaren hetzelfde recept en vandaag was ie weer even goed zoals altijd. Zeer tevreden

Judith
14 februari 2021

Speciaal van Julianadorp naar Leeuwarden gereden voor de lekkerste wok! Super lekker gegeten 🤤

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

Goedemorgen Judith, wat ontzettend leuk om te lezen! Wij hopen snel weer een bestelling voor je klaar te maken. Groetjes, Charlotte

Klaas
14 februari 2021

Alles was prima en erg lekker

Dennis
13 februari 2021

Heerlijk gegeten, keurig on time delivery

Piet Commandeur
11 februari 2021
M Aper
9 februari 2021

Wederop lekker!!

Omelet
8 februari 2021

Was weer lekkerrrrrrr

Alfons
6 februari 2021

Heerlijke zoals altijd! Goeie portie en snel bezorgd 👍

Tj
5 februari 2021
Geert Nely en Rianne
5 februari 2021

Net als altijd weer heerlijk gegeten

Timothy
5 februari 2021
Luck
3 februari 2021

Goeie goeie

Nynke Quarree
2 februari 2021
Annalies
1 februari 2021

Heerlijke maaltijden en stipt op tijd bezorgd 😊

Nadine
31 januari 2021

Altijd super lekker. Vind het wel jammer dat de hoeveelheid saus altijd zo verschild.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

rieneke kooistra
31 januari 2021

Prima en super lekker mooi op tijd👍

Patrice Diederiks
29 januari 2021

Van de 3 maaltijden waren er 2 perfect en 1 was niet de Dutch saté zoals de andere ook waren, das was een tegenvaller...

Dhafar Al Fartousi
29 januari 2021

Eten is heerlijk en we kregen ook nog gratis Cola. Snel thuisbezorgd.

MVJvD
25 januari 2021

Echt heerlijk! Eerste keer besteld, maar zeker niet de laatste keer! Vers, goede smaak, en ruime porties. Netjes op tijd bezorgd en bij aankomst (buiten de stad) nog steeds erg goed op temperatuur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Horia Savu
25 januari 2021
Timothy
24 januari 2021
Angela
24 januari 2021

Prima en op tijd, alleen was het niet erg warm meer.

Li
24 januari 2021

Eten was lekker, jammer dat er weinig groente in zat. Vooral de paksoi zat er gewoon niet in. Loempia smaakt naar de Aldi loempia’s, was echt geen 3,50 waard. Bezorging was wel snel!

Sanne
23 januari 2021

Iedereen was tevreden over het eten. Goed van smaak, snel en warm geleverd. Top

J. Tijssen
20 januari 2021

Zat veel te veel saus in het bakje waardoor deze was begonnen te lekken en het meer soep leek. Ook zat er ongewenst ei in de maaltijd waar dat niet was besteld.

Kuiper
18 januari 2021
Sjoerdtje
17 januari 2021
Hofstra
17 januari 2021

Keurig op tijd bezorgd. Maaltijden waren lekker! Alleen jammer dat de kip ontbrak in de Japanse Smelly Ramen. Daarom geen vijf sterren.. :-)

Anne Jan
16 januari 2021

Eten was op zich prima, alleen de oestersaus maakte het gerecht te zout, en cashewnoten als topping besteld en een bakje pinda's gekregen. Smaak van de zoetzure saus was goed, en de biefstuk en kip waren ook prima (goede structuur, niet taai).

Inge
13 januari 2021

Prima gegeten weer. Smakelijk en leuk verpakt. Website in sommige opzichten niet zo makkelijk om te bestellen. in elk geval niet op een smartphone. Toetje lekker maar voor de prijs wel wat klein. Maar omdat het allemaal smakelijk is, toch vier sterren! §

Piet Commandeur
12 januari 2021

Vlot bezorgd. Eerste indruk was, dat het kleine porties leken. Dat viel alleszins mee! Bakjes gevuld tot het deksel, en uitstekend van temperatuur, samenstelling en smaak. Doen we vast nog eens.

Corine Visser
10 januari 2021

Het is altijd warm, op tijd en lekker. O ja het is ook een goede hoeveelheid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.A.M.
10 januari 2021

Niet zoals verwacht, verkeerde groenten, groente mist, tofu mist, garnalen in verkeerde portie, mogelijk bestellingen door elkaar gehaald?

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
10 januari 2021

Juiste tijdstip bezorgd, heerlijk gegeten met zn alle!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

frankena
9 januari 2021

heerlijk!!! en snel.

Fleur
9 januari 2021

In het verleden erg goede service gehad van WokMe. Vanavond weer besteld; de eigenares belde ons om te melden dat het bezorgmoment later was. Wij vonden dit geen probleem en dit was verder ook prima. Wij begonnen met onze maaltijden (2x zelf samengestelde wokme maaltijden) en wij ondervonden dat eentje hiervan totaal anders was. Wij hadden maiskolfjes, boontjes, komkommer, paprika en brocolli besteld en kregen vervolgens paprika, taugé en shiitake. Iets totaal anders dus!! Alleen de kip en rijst kwam overeen met de bestelling. In dit geval konden wij de groente van de goede bestelling enigszins verdelen waardoor beide maaltijden prima waren. Het was echter wel teleurstellend gezien wij niet van de verkeerde groentes hielden en dus alles eruit hebben geplukt. Het kon dus beter!

Runya
6 januari 2021

Kwaliteit eten super. Alleen zat alles onder de satésaus, dat is jammer. Hopelijk kan dat in het vervolg beter vervoerd worden.

Reactie van Wok Me

Goedemiddag Runya, bedankt voor je feedback en de tijd die je neemt om een recensie achter te laten. Ik ga dit doorgeven aan het team, zodat wij onszelf hierin kunnen verbeteren. Groetjes, Charlotte

Alie Z.
5 januari 2021
Tabina
4 januari 2021

Zoals altijd super lekker op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten Tabina! Groetjes, Charlotte

Anoniem
3 januari 2020
Reactie van Wok Me

Bedankt voor je reactie. Graag horen wij wat er niet naar wens was tijdens het bestellen bij WokMe. Zou je ons een mailtje willen sturen? (info@wokme.nl) Wij lossen het graag met je op! Groetjes, Charlotte

Janny
2 januari 2020

Zeer goed

Reactie van Wok Me

Bedankt Janny! Wij hopen snel weer een bestelling van je te mogen ontvangen. Groetjes, Charlotte

de boer
2 januari 2020

Beetje jammer dat ze extra vlees ipv vis hebben gedaan en de extra saus bij de verkeerde portie. Heel jammer. Kwaliteit van het eten was wel goed en de bezorging mooi optijd.

Robin
2 januari 2020

Aangegeven door WokMe direct na bestellen dat het iets langer zou duren. Prima. Iets na het aangegeven tijdstip belden ze dat de bestelling kwijt was geraakt dus kwam nog half uurtje bij. Wel netjes gebeld en een compensatie aangeboden. Echter, de compensatie was vergeten. Kwaliteit van het eten was zoals altijd super.

Reactie van Wok Me

Goedenavond Robin, bedankt voor je reactie. Vervelend om te lezen dat je bestelling niet helemaal naar wens is verlopen. Zou je mij een mailtje willen sturen? (info@wokme.nl) Ik los het graag met je op. Groetjes, Charlotte

M.tilma
31 december 2020

Eten was niet warm, maar wel lekker

Joke
30 december 2020
Astrid
29 december 2020

Heerlijk gegeten!

Piet.
29 december 2020

Tja, dit is al de derde x dat het mis was. En nu helemaal, ik had chinese noodles met garnalen en een garlic sausje besteld met de nodige groentes. Wat schetst mijn verbazing, ik kreeg wel de noodles, maar dat was het enige goede neffens de bestelling. 6 stukjes kip vond ik, een hele scherpe saus zonder knoflook en ... helemaal geen groentes. Tja ... ik heb het opgegeten maar het was niet jammie jammie.

Reactie van Wok Me

Beste Piet, bedankt voor je reactie. Wat jammer om te horen dat het niet naar wens heeft gesmaakt. Zou u ons een mailtje willen sturen zodat wij dit kunnen oplossen? (info@wokme.nl) Mvg, Charlotte

Jilco
27 december 2020

Perfect op tijd, warm en altijd super lekker! En ook nog eens gezond met verse ingrediënten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ilse
23 december 2020

Zoals altijd heerlijk ❤️

Reactie van Wok Me

Bedankt voor je compliment Ilse!

Ku
23 december 2020

Top

Adema
21 december 2020

Goed eten, maar bestelling klopte niet helemaal. Goed opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
20 december 2020

Super lekker gegeten en precies op de aangegeven tijd bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlies
20 december 2020
Tamara
19 december 2020

Nu al bijna iedere week vaste prik, zo lekker. Perfect bezorgd op het werk, meteen mee naar huis en niet koken!

Reactie van Wok Me

Beste Tamara, wat leuk om te lezen dat WokMe je vaste prikkie is! Groetjes, Charlotte

Walstra
18 december 2020

Prima concept veel variatie in bestel mogelijkheden. Had besteld maar vergeten bezorgtijd in te vullen hierdoor 5 kwartier te vroeg. Kwam net thuis en zag bezorger staan. Dis genoten hebben toen wel lauw eten gehad. Misschien bestelling accepteren na invulling tijd of z.s.m.

H Elzinga
17 december 2020

Top

Mark
16 december 2020

Ik heb hier al een aantal keer eten afgehaald . Het eten is nagenoeg altijd op tijd klaar en altijd lekker. Een aanrader voor iedereen. Ik wens het personeel van Wok Me Leeuwarden hele fijne feestdagen in deze donkere tijden!

Reactie van Wok Me

Hallo Mark, wat aardig van je! Bedankt voor de complimenten. Wij hopen ook dat jij prettige feestdagen hebt gehad & wensen je een heel goed 2021! Groetjes, Charlotte

E B
16 december 2020

Heerlijk gegeten Snel bezorgd

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten!

Chris
12 december 2020

Bezorging is snel en het eten was super, zoals altijd!! Knapperige, verse groenten en heerlijke smaak!

aaltje
12 december 2020
Mir
11 december 2020

Heerlijk eten

Anja
10 december 2020

Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bezorging.

Bas
9 december 2020

Bestelling snel ontvangen, ca. 30 minuten , echter dit keer zat er geen blikje cola bij.

Ronald
9 december 2020

Zoals altyd is het eten geweldig. Super op smaak en goeie hoeveelheid. Alleen een teleurstelling dat de gratis 7up vergeten was :-(

Menno
8 december 2020

We hebben erg genoten van het thuis bestelde eten. De saus is altijd lekker aanwezig en de kleine portie altijd meer dan genoeg! Zoals altijd heerlijk gegeten!

Linda
7 december 2020

Lekker vers!

Ruben
6 december 2020

Was erg lekker en goed dit keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

anoniem
5 december 2020
Joost
5 december 2020

Vlees was taai

A.
4 december 2020

Eerst werd de verkeerde bestelling geleverd. Binnen een half uur daarna weer een bestelling. Deze was incompleet. Bezorger gaf aan dat de rekening teruggestort zou worden. Uur later weer gebeld waar de bestelling bleef. 10 min na het belletje eindelijk de juiste bestelling. Geld heb ik nog niet terug gezien helaas. En toch...het eten is echt superlekker dus ik blijf hier bestellen. Dat dan weer wel.

R de J
3 december 2020

Was heerlijk, vooral de beef met Tokyo saus. Lekker grote porties ook

evert
3 december 2020

allen jullie adverteren met maaltijden van 737 gram terwijl ik nu al voor de 2de keer 600gram in mijn bakje vind. zet dan ca. 600-700 gram.

AB
2 december 2020

Heerlijk en warm!

Bruinsma
2 december 2020

Was wel lekker, maar mijn smelly garlic was niet goed gemengd, ik had een half bakje blanko noodles en een half bakje met noodles met saus.

Pijl
1 december 2020
Anne
29 november 2020

Het eten werd iets later gebracht dan afgesproken (10 min) maar het was goed warm en smaakvol. Ondanks we een extra portie vlees hadden besteld, kregen we maar weinig. Dit was jammer want we betaalden wel extra.

Reactie van Wok Me

Goedenavond Anne, bedankt voor je reactie. Wat fijn dat alles heeft gesmaakt. Wat jammer dat er geen extra portie vlees is bezorgd. Zou je ons een mailtje willen sturen (info@wokme.nl), ik los het graag met je op! Groetjes, Charlotte

clara velema/jan jelsma
29 november 2020

Dit ging ff mis: we bestellen 2 maaltijden en de jongen levert af met: de zak is gescheurd (en niet een beetje het was meer dan de helft onder de smurrie) en ik zag net niet goed wat er in zat, mijn hand er onder en zak dicht en naar binnen. In huis opende ik de zak en er miste een maaltijd en de andere was te vies om aan te pakken. Direct gebeld en het moet gezegd de 2e levering was er snel en compleet dit keer, maar daarvan was de zak nat en bijna gescheurd. Tip voor het voorkomen van dit probleem: bij 1 maaltijd was dubbel saus besteld en dat was gaan lekken. Zet de bekers in een plasticzak in de papieren tas als jullie de papieren tas zo graag gebruiken. Verder heerlijk gegeten (zoals altijd) groetjes

Reactie van Wok Me

Bedankt Clara & Jan dat jullie de tijd en moeite hebben genomen om een reactie achter te laten. Vervelend om te horen dat de bestelling niet goed was aangekomen. Ik ga deze tip van jullie doorgeven aan mijn collega's en hoop snel weer een bestelling van jullie te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten, Charlotte

Ruben
28 november 2020

Het was lekker! Maar dit had ik niet besteld, laatste tijd gaat het vaker niet helemaal goed? Wortels besteld, krijg paprika? Geen brocolli, geen boontjes, leek wel een hele andere bestelling, echter stond mij naam en bon met juiste spullen erop... heb foto’s mocht er belang bij zijn.

Reactie van Wok Me

Bedankt voor je reactie Ruben. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling had. Zou jij ons een mailtje willen sturen met de informatie? (info@wokme.nl). Wij lossen dit graag voor je op! Groetjes, Charlotte

Pamela
27 november 2020

Was weer voortreffelijk! En dit keer lekker veel saus!

Reactie van Wok Me

Wat fijn om te horen Pamela, wij hopen snel weer een bestelling van je te mogen ontvangen! Groetjes, Charlotte.

Yet
25 november 2020

Het eten was weer heerlijk. Bezorger vriendelijk. Nu hopen dat de fooi die bij de bestelling al in rekening is gebracht ook daadwerkelijk bij de bezorger aankomt.

Reactie van Wok Me

Bedankt voor de complimenten Yet! Groetjes, Charlotte

Cecile
21 november 2020

17:20 besteld, kon het om 18:15 zelf ophalen, liet het bezorgen ‘zo spoedig mogelijk’. In e-mail bevestiging werd een bezorgtijd van 18:25 aangegeven wat ik al vreemd vond als je ‘zo spoedig mogelijk’ aanklikt. Dan zou je verwachten dat het sneller zou zijn dan zelf ophalen. Ik heb naar Wok Me gebeld en gezegd dat ik het anders wel zelf ophaal. Was niet nodig, was toen nog niet zo druk en ze zette de bestelling er meteen in, dus het zou zeker niet een uur duren..... 18:45 weer gebeld want de bestelling was er nog steeds niet. Het was erg druk, maar de bestelling was onderweg. Uiteindelijke levering bijna 19 uur!!!! Bijna 2 uren later!!!! Had ik dus zelf opgehaald dan had ik het om 18:15 kunnen ophalen..... pas na bijna 2 uren het eten brengen en telefonisch zeggen dat het niet zo lang duurt vind ik echt belachelijk!

Reactie van Wok Me

Hallo Cecile, bedankt voor je reactie! Wat vervelend om te horen dat je ervaring bij ons niet helemaal naar wens was. Zou jij ons een mailtje willen sturen (info@wokme.nl)? Dan lossen wij dit graag voor je op! Groetjes, Charlotte

Glen Burke
21 november 2020

Geen gratis cola geleverd

Roel Adema
21 november 2020

Het eten smaakte voortreffelijk en er was meer dan genoeg. De bezorger kwam nagenoeg op de door Wokme aangegeven tijd het eten aan de deur brengen.

Reactie van Wok Me

Wat fijn om te horen Roel, bedankt voor je review! Groetjes, Charlotte.

Alfons
20 november 2020

Altijd top, alleen de tofu zat er niet bij!

MvB
20 november 2020

Enige minpuntje: eten was er 25 minuten eerder dan aangegeven. Maar beter dit dan andersom natuurlijk.

Lucas
20 november 2020

Eten was niet lauw maar koud. Dit kan niet!

Sanne
19 november 2020

Smakelijk eten, bezorging op afgesproken tijd en goed warm

Az
19 november 2020

Wok vegie besteld met 6 groente, kreeg uiteindelijk maar 2 groente soorten erin !!!

Anoniem
16 november 2020

Beide hadden een normale portie en dit was meer dan voldoende. Was lekker warm en veel groente, lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anna
15 november 2020

Super! Erg lekker en snel klaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wielenga
14 november 2020
Michel
13 november 2020

Het eten is heerlijk en de bezorgers uitermate aardig. Alleen vraag ik mij af naar wie de fooi( niet verplicht) gaat die er al gevraagd wordt bij de bestelling die je doet online , ik vertrouw erop dat die naar de bezorgers gaat. Vrolijke gezonde groet. Michel.

Durk
12 november 2020

Heerlijk

Bas
11 november 2020
K Kuper
7 november 2020

Lekker eten. Heerlijk warm. Hele vlotte en vriendelijke bezorging.

Reactie van Wok Me

Bedankt voor het compliment! Groetjes, Charlotte.

Ellen
7 november 2020

Heerlijk!

Tabina
6 november 2020
Hoogstra
4 november 2020
Jos
4 november 2020

Altijd lekker!

Mellema
2 november 2020

Eten was erg lekker en meer dan genoeg

Henk
2 november 2020

Alles prima in orde. Bedankt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter Gelhard
1 november 2020

Hoewel ik begrip heb voor de drukte, vond ik 45min ter plekke wachten op het eten niet tof...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marloes
1 november 2020

Het was echt heel lekker, we gaan er zeker vaker bestellen. Alleen er had wel wat meer groentes in gemogen bvb geen champignon tegen gekomen maar die toch echt besteld, in verhouding veel noodles weinig groente.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marc
1 november 2020

Zoals altijd heerlijk eten. Klein verbeterpuntje is dat je niet wordt aangesproken bij binnenkomst tijdens afhalen.

Erik Holtrop
1 november 2020

Prima kwaliteit en ruim voldoende eten. Is wel regelmatig iets later, maar ze bellen altijd netjes om dit aan te geven.

anoniem
31 oktober 2020
Dydah
31 oktober 2020

We hebben heerlijk gegeten. Alles was prima warm. Veel verse groentes erdoor.

Francisca
31 oktober 2020

Was weer genieten 😊

R W
30 oktober 2020

Het duurde net iets te lang. Complimenten voor de kok. De geschatte aankomsttijd was ook precies goed, hier ook de complimenten voor.

M&M
29 oktober 2020

Bestelling was aan de late kant, hier werden we keurig over gebeld met de vraag of we gratis iets er bij wilden hebben. Goede service!

A. de Boer
29 oktober 2020

Prima !!

MJA
28 oktober 2020

Erg waterig wat de smaak niet ten goede kwam. Wel warm

Jos
27 oktober 2020

Altijd graag!

Bruinsma
26 oktober 2020

Was erg lekker

Lisa Diaz
26 oktober 2020

De red velvet cake is echt lekker.. En de wok meal

Ob
26 oktober 2020
Fredriksz
26 oktober 2020

Etenszak was van onder nat doordat kartonnen doos saus lekte. Zag later pas dat saus op de vloer vanaf de voordeur tot gedeeltelijk in de keuken lag... vervelend

Nadia
26 oktober 2020
S.H.
25 oktober 2020

Ik weet niet wat er vandaag was gebeurd, maar het eten was voor het eerst wat minder lekker. echt jammer

Linda
24 oktober 2020

Was weer hartstikke lekker. Een welkome, snelle, smakelijke maaltijd!

Tamara
23 oktober 2020

Super super lekker

Sylvia
23 oktober 2020

Goede smakenlekker vers en goed gevuld! Tijdens korte vakantie in Leeuwarden ontdekt en als we in Leeuwarden zijn gaan we weer terug!

Birgit
23 oktober 2020

Super! Groot portie, heel lekker!

Rodenburg
23 oktober 2020
El patron
22 oktober 2020

Top service en eten!

A.Fredriksz
22 oktober 2020

Ben weer terug om zo nu en dan 's jullie gerechten te bestellen. De reden dat ik er weer ben is omdat ik weer kan betalen met creditkaart. Deze toepassing was eerst niet meer te gebruiken.

Roshna
22 oktober 2020

Eten is altijd lekker maar ik had rijst gekozen maar wat ik kreeg was udon. Dat was wel erg jammer. Hopelijk letten ze volgende keer beter op. Verder was het prima

Henrike
20 oktober 2020

Was erg lekker!

Bente
18 oktober 2020

Het eten was er sneller dan verwacht en de bezorger was vriendelijk. Het eten was zoals altijd heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marianne
17 oktober 2020
Arno
14 oktober 2020

Maaltijd smaakte prima! We zaten even bij het café er naast wat te drinken op het terras (wat we hadden laten weten) waar het eten netjes en op tijd werd afgeleverd. Hoeveelheid vlees/kip had van mij iets meer gemogen.

Liselotte
14 oktober 2020

Vooral de bezorger was erg knap!!

Przemek
13 oktober 2020

Top !

Fennema
13 oktober 2020

Heerlijk en niet duur gegeten

anoniem
10 oktober 2020
GG
9 oktober 2020

We hadden op deze dag om 12:20 onze bestelling geplaatst om deze om 18:10 op te halen. Echter was het zo dat toen we er om 18:10 waren dat de bestelling nog gemaakt moest worden. Erg jammer. dit heeft nog een min of 5 in beslag genomen. Verder was het wel oké.

H. Elzinga
6 oktober 2020

Top!

Joute Bouma
5 oktober 2020

we moesten via de telefoon bestellen. enigszins bureaucratisch prijs prestatie kan ook beter.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

DN
4 oktober 2020

Altijd lekker!

anoniem
3 oktober 2020
kayleigh tadema
30 september 2020

Jammer dat ik inplaats van biefstuk, kip had. Ik vond het niet erg maar ik baalde er wel van! Verder goede kwaliteit en lekker :)

Bruinsma
30 september 2020

Wat is er veranderd aan de smelly garlic? Was altijd zo lekker. Nu is het gerecht vrij droog, terwijl ik voorheen altijd een laag soep overhield. De smaak is ook minder. Anders maar weer terug naar de Red hot chilli.

S.H.
27 september 2020

Eten was eerder bezorgd dan aangegeven. 't was erg lekker, maar voor 3,50€ mag de brownie echt wat groter zijn!!

Rianne
21 september 2020

Lekker zoals altijd alleen naar maar mening wel té zout deze keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JJ
20 september 2020
Jos de Nekker
17 september 2020

De kwaliteit van WOKme staat altijd vast, dikke prima! Echter laat de tijd van bezorgen zich soms raden. In dit geval duurde het ongeveer een uur voordat we de bestelling ontvingen. Terwijl we hadden ingevuld dat het er zo snel mogelijk moest zijn.

Zaynab
14 september 2020

Kreeg een wok samen gesteld met de verkeerde ingrediënten. Ik kreeg tofu inplaats van vis. Mais inplaats van boontjes. En zoet zure saus inplant van teriyaki. Erg teleurstellend na het lange wachten !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

wendy
12 september 2020

we hadden een menu van 2 maar als we met z'n drieën waren hadden we alles op kunnen eten en nu niet. voor de rest is het heerlijk

Janet
11 september 2020

Was weer erg lekker!

Menno
10 september 2020

Erg lekker. Redelijk op tijd bezorgd. Genoeg saus. Genoeg noodles. Erg tevreden

Erik Holtrop
10 september 2020

De bestelling was zoals altijd goed. Makkelijk te bestellen, duidelijke communicatie over bezorgtijd.......en het was voldoende en heel lekker. Aanrader!

Buwalda
6 september 2020

Van de 3 porties was 1 niet compleet.

Sandra
5 september 2020

Lekker eten als altijd. Alleen (net als vorige keer) er weinig saus. De helft van de rijst was nog wit, zonder saus. Bij het andere bakje zat oa taugé, alleen moest ik om de taugé zoeken om een verdwaalde te vinden. Erg jammer. Smaak was verder prima. Bezorging en klantvriendelijkheid van de bezorger was top! Kunnen veel jonge bezorgers van leren.

Rik
30 augustus 2020

Het eten was erg lekker. Maar er word vaak iets vergeten. Dit keer geen tofu bij de bestelling van mijn vriendin. Verder alles goed

Ronald
30 augustus 2020

het eten was heerlijk en de bestelling was mooi op tijd.. top

Bruinsma
29 augustus 2020

Was erg lekker.

Jan
27 augustus 2020
Bruinsma
20 augustus 2020

Het eten was erg lekker. De bezorger werkte zijn eerste dag. Ging niet helemaal goed. Was erg vriendelijk en verontschuldigde zich.

Patrick
18 augustus 2020
Na
16 augustus 2020

Het eten was er binnen 20 minuten en het was prima!

Kuiper
15 augustus 2020

Was onze eerste keer was erg lekker en mooi oprijd geleverd